Äppelmust, vintagemässa och lördagsmiddag

Vid tio i förmiddags åkte jag, mamma och Jossi till Gröndal.
Där hämtade vi bilen från pappa som höll på att ta upp båtar på varvet för vintern
Sen åkte vi ut till våra vänner på Färingsö. Vi testade att göra äppelmust i en maskin de precis hade köpt och gungade.
Sen åkte jag iväg till Brommaplan och mötte upp Frida
Vi tog tunnelbanan till Hornstull där det var vintagemässa
fyndade ett par fantastiska klackar vi ska kolla lite närmare senare
Och Frida fyndade en kjol och vi köpte kladdkaka och satt utanför i solen på Bryggan
Och sen åkte jag hem och familjen som har båten bredvid oss kom hem och vi åt italienska köttbular och chokladglass till efterrätt och Josefin och deras son Matteo blev självklart bästisar. Det var den lördagen det!

Kommentarer
Postat av: alice

åh, de röda skorna var superfina!



svar; den är köpt på h&m!

2011-09-25 @ 00:35:43
URL: http://undertheaprilskies.blogg.se/
Postat av: frida

alltså lol på den andra bilden på mig!

2011-09-25 @ 13:36:03
URL: http://holdthepress.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0