Sjuklista

Snodde en lista från Sandra,


Vad är den äckligaste mat du vet?
Falukorv.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Allt jag gjort hos Per räcker fett.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Alla gånger då jag svikit någon eller inte stått upp för något jag borde

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Kommer inte på något på rak arm sådär.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Massa stickade koftor, svarta strumpbyxor och shorts. Kanske slår till på ett par svarta jeans också.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
En klänning jag köpte på Bukowskis vintageauktion. Den kostade 1200 kronor.

Har du någon oanad talang?
Jag kan suga in min överläpp in i mina näsborrar. haha. Har tydligen en ovanligt stor överläpp. Prova själva! Lovar att ni inte kan!

Vad gjorde du i helgen?
Såg Håkan, dansade och seglade till Utö.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Redovisa steg 25 i spanska och 31 i matte och se Submarine.

Vad har du på dig just nu?
Svarta strumpbyxor, shorts och beige collegetröja från Weekday.

Senaste låt du lyssnade på?
Sven-Bertil Taube – En Valsmelodi (Skriver en diktanalys i svenska)

Bästa skönhetsknep?
Naturligt är snyggast.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Smala jeans och shortor eller stora stickade koftor (som man kan låna och luktar trygghet)

Och fulast?
keps och bratkillar.

Vem saknar du?
Sara S

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att allt detdär skulle lösa sig.

Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Inspireras mest av personer i min närhet men får att nämna någon, Loretta Lux (en av mina favoritfotografer).

Bästa filmen nånsin?
Almost Famous <3

Bästa boken nånsin?
Det Osynliga barnet

Vilka tidningar läser du?
Svenska Dagbladet och Elle.

Vad önskar du att du var bättre på?
Flörta.

Är du religiös?
Nä.

Vad är din största rädsla?
Att inget kommer lösa sig tillslut.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Finns mycket dumt...

Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Einar, Evert, Edgar, Edward, Elise, Elsa, Ester. Tycker namn på "E" är det bästa som finns.



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför försöker du imitera sandra beijers blogg?

2011-09-13 @ 20:06:40
Postat av: julia

Hej dina anonyma fega jävel, jag snodde listan från hennes blogg, är det förbjudet? Finns inte många andra likheter med båra bloggar haha

2011-09-13 @ 21:06:05
Postat av: Gry Sol

Jag tycker då inte att du imiterar sandra, även om jag skulle förstå folk som vill göra det!

2011-09-13 @ 22:27:16
URL: http://litensol.devote.se
Postat av: Siri

Jag kan suga in min överläpp i näsborrarna! HAH!

2011-09-14 @ 17:01:04
URL: http://akabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0