Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn

Idag har jag varit helt heartbroken och ledsnare än jag någonsin varit tror jag. För att muntra upp mig lite så följde Alice och Elias med mig hem och bakade kladdkaka. Sen har jag träffat Magnus och Gry också. Det är härligt med så underbara vänner när hjärtat gått sönder och allt bara är fruktansvärt. Imorgon firar min skola 10 år och vi ska ha halloweenfest på skolan så just nu sitter jag och provar Stålmannen-kläder och letar efter något rött tyg jag kan använda som mantel. Jag hoppas att jag går att laga. Kommer att ta en lugn helg för att reparera mig förmodligen. Spellista!

Kommentarer
Postat av: M

Skickar cyber-space-kramar, brustet hjärta är det värsta.

2011-10-28 @ 08:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0