Maskeradfredag

Idag fyllde vår skola 10 år så det var inte så mycket skola den dagen och hela skolan var pyntad och nästan alla var utklädda!
Jag var super-man och Fia en ond ängel.
Och Viktor var "Viktor när han precis gått upp", fast hela dan då.
Morgonsamlingen var ovanligt mysig och Elin läste spökhistorier högt, utklädd till något trassligt och läskigt såklart.
Sen hade vi musik i två timmar.
Lite såhär såg det ut på skolan. Himla festligt!
Alice och Fia. Alice var tjejen i "Masquerade-videon" ni vet? Alice står förresten för väldigt många av bilderna.
Vi jobbar med att skriva egna låtar. Måste säga att allt ser väldigt kul ut när man lektioner och alla sitter utklädda och läraren är helt svart i ansiktet och har peruk.
Som sen Anton snodde eftersom han inte hade klätt ut sig.
Alice
Vi tyckte det var roligast någonsin att stå oc kolla på när vår rektor jobbade på helt vanligt, fas med svart kåpa och likblek i ansiktet.
Leo
Sen fick vi se "The Others". Jag och Elias dog hur mycket som helst för vi tyckte det var så läskigt.
Molly och Elin var The Shining-tvillingarna.
Elias "Vogue"-posar
Bästa utklädnaden!!!
Lollo var arab!
Och Ella häxa.
Och min svenskalärare Sanna var nunna. Alla lärarae hade verkligen råsatsat! Min handledare var Voldemort!
Elias (som hade rosa hår dagen till ära)
Och Jenny och Fia.
Sen efter skolan åkte vi hem till Fia men för att inte detta inlägg ska bli alldeles för långt får ni se fortsättningen på denna fredag i ett annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0