Senaste tiden ur Iphonen

Jag och Elias i skolan och min morgonpromenad till skolan.
En outfitbild från släktmiddagen i Halmstad och mina bästa skor <3
Utsikt från bro på Västkusten när jag åkte buss till Fiskebäckkil och så färska räkor vi åt på skutträffen.
Utsikt från tåget hem till Stockholm.
Häng med gänget nere i kafeterian.
Lite Anton och lite Fia (som förresten fyller cykelhjälmsmyndig idag, grattis!)
Jag och Jenny när vi hänger kvar på Öppen workshop i skolan till fyra.
På första bilden sitter vi fint och jobbar med vår matte och sen tröttnar vi på det efter fem minuter då andra bilden tas då vi istället skrattgråter till mitt album högstadiet på facebook där jag lagt upp bilder från 6-9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0