It was just a piece of tragic magic

De senaste tre dygnen har jag hunnit:
- Gå på gymnasiemässan.
- Luncha på Max.
- Vara på Alice rum och kolla på Top Model.
- Åka tunnelbana och springa allt vad man kan till nästa vagn pga läskiga fyllisar.
- Se Kronjuvelerna för andra gången.
- Gå på loppis.
- Åka till Bromma och se en våldsam film hos Frida.
- Ha TV-serie kväll med pappa och se ett klipp där Daniel Radcliffe går runt utklädd till scout och ska ragga på tjejer.
- Städa mitt rum.
- Läsa klart min svenska-bok.
- Promenera på Östermalm.
Annat stort som händer är att Anna-Klara och Aima flyttar in i källarlägenheten imorgon. Blir bäst tror jag!

Kommentarer
Postat av: rebecca

fint.

2011-11-28 @ 10:25:04
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0