Jobb, jobb och mera jobb

De två senaste dagarna har till nittio procent bestått av jobb. Eller jobb och jobb, känns fel att kalla det man älskar jobb. Igår plåtade vi några killar som öppnat en juicebar vid Odenplan och jag var i studion från tidiga morgon till sen kväll. Killarna hade med sig ungäfer 50 kilo äpplen så det tog flera timmar att städa studion. Vid åtta åkte jag hem till Fia där jag tillbringade natten tillsammans med Alice, Viktor, Fia och Rebecka. Vi köpte pizza, gick på nattpromenad och blåste såpbubblor och såg på Kenny Starfighter och sen somnade vi till Törnrosa. Innan alla de andra vaknat gick jag upp för jag skulle vara tidigt på jobbet. Vi skulle plåta kylskåp åt ett företag ute i Solna. När allt var riggat åkte jag och Hasse och åt lunch på Rosendahl och hämtade alla grejerna från utställningen som varit där i växthusen i sommar. Hoppas någon av er har sett våra insektsaffisher! Efter det åkte vi tillbaka till studion och jag satt några timmar och redigerade bilder på folk från Way Out West. När klockan slog fyra åkte jag hem. Imorgon börjar jag nian! Pirrigt som tusan!

Kommentarer
Postat av: Magda

Lycka till i nian, sen är det bara att peppa gymnasiet!

2011-08-16 @ 21:01:39
URL: http://an0rakciy.blogspot.com
Postat av: Jenny

Lycka till med nian! Det lär gå kanon!

2011-08-16 @ 22:58:40
URL: http://wednesdaynight.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hemskt fint rum!

2011-08-30 @ 20:31:52
URL: http://lillanorrsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0