With the folköl and an evening paper, in which she spelled out my name letter by letter


gif creator online

Hej, jag måste vara världens sämsta bloggerska. Uppdaterar ju jättelite. Går inte så bra med en miljard läxor och så vet ni. Hoppas ni har förståelse med mig. Imorgon har jag tagit ledigt från skolan och åker till Göteborg och vidare till Fiskebäckkil. Håller just nu på och packar. Är galet nervös men samtidigt aspeppad. Seglingsfolk är ju riktigt härligt folk! När jag kommer hem funderar jag på att färga några roliga slingor i någon färg men jag kan inte riktigt bestämma mig såklart. Tycker blåa slingor vore jävligt ballt dock, vad tycker ni? Älskar förresten att tt hår växer som ogräs nu när jag vill spara ut det! Det här är annars min favritlåt just nu

Kommentarer
Postat av: M.

Så himla söt

2011-10-06 @ 20:00:17
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: sigrid

blått låter fint!

2011-10-06 @ 22:13:49
URL: http://sigridsolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0