Toppen-tisdag

Idag efter skolan och lite mys hos mig med Madonna åkte jag och Elias in till Kafe 44.
Där träffade vi Anton, Ebba, Niklas, Viktor och Daniel.
söta Ebba.
Ebba och Niklas
Vid sju skulle Antons band Seventh Oceans spela och vi satt och fikade i två timmar innan det var dags!
Och sen kom Sara och Magnus också.
Sen blev det insläpp
Under tiden provade alla Niklas keps. Den va sjukt cool.
Sen blev det spelning och vi gömde oss nästan längst bak för moshbiten där framme men de är riktigt duktiga. Plåtade bandbilder åt dem för ett jag sen, dom hittar ni här.
Sen hängde vi lite utanför.
Och gick till Medis där jag sa tack för idag och åkte hem. En riktig toppen-tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0