Now you mine, you mine again, swear you never leave me

I helgen har jag varit i Göteborg. Börjar kännas lite standard, hehe. Var på öppet hus och verkligen älskade allt med Öckerö. Miljön, människorna, skolan, stämningen och lokalerna så japp, jag har valt gymnasium nu! Det enda problemet är att om jag ska söka måste jag och mamma skriva om oss eftersom jag inte kan komma in på frisök så det är lite meckigt men det reder sig. Gymnasiet börjar kännas allt mer verkligt nu. På något sätt har det känns som att jag ska gå på KS hela mitt liv typ... haha. Var på öppet hus på Östra Real igår (måste ju hitta lite andrahandsval) men det kändes mest skjorta, kavaj och röda byxor heh. Dessutom ska vi till gymnasiemässan på fredag. Är förresten mycket mer aktiv på min Twitter än här. FÖLJ!

Kommentarer
Postat av: Gry Sol

Du använder standard fel juu :c



kolla på många, jag var säker på kulturama vid den här tiden på året och kolla nu!

2011-11-23 @ 10:45:18
URL: http://litensol.devote.se
Postat av: rebecca

asså älskar dina toppar. snälla sluta inte blogga.

2011-12-04 @ 11:49:56
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0