Fredagsmiddag

Idag efter skolan åkte jag in med Elias, Viktor och Alice efter skolan.
Vi gick till 44an
Blev bjuden på fikat eftersom jag skulle bjuda alla på middag hemma hos mig senare på kvällen eftersom mina föräldrar var hos min faster.
Här bestämmer vi vad vi skulle äta.
Sen gick vi vidare
Till Auburgine på Nytorgsgatan där vi köpte grönsaker till kvällens matlagning
Vi köpte tomat, gurka, sallad och färskpotatis.
Alice som alltid hittar hjärtformade saker hittade självklart en hjärtformad potatis.
Sen skulle vi lämna igen lite kläder på Weekday
Men sälvklart kunde vi inte låta bli att komma hem med lite nya
Och gick hem med den här
Och sen köpte vi lite köttfärs och glass också och jag och Alice åkte hemåt mig.
Där vi förberedde lite mat
Och Facebookade
Och lyssnade (självklart) på Eric Saade
Sen kom pojkarna som hade handlat hamburgerbröd och hämtat natt-grejer
Och vi tog massa photo-booth bilder. (kommer kanske en film sen)
hahaha, har fina och roliga vänner <3
Sen åt vi våra hemmagjorda hamburgare. Kan inte säga annat än MUMS!
Sena dansade vi lite haha
Och gjorde efterrätt
<3
MUMS återigen!
Sen hängde vi i vardagsrummet och bara pratade och myste
Och sen fixade vi tandborstar till alla+lite andra som brukar bo över här om nätterna
Och sen bytte vi kläder. Elias i min nyinköpte tröja och jag snodde Viktors tröja
Se hängde vi lite till framför spegeln
Sen såg vi någon film och sen somnade vi

Kommentarer
Postat av: Gry Sol

åh gull! jag fick röd c:



vad söt och indie viktor var på sista bilden haha!

2011-09-18 @ 17:49:06
URL: http://litensol.devote.se
Postat av: josefin

så mysigt inlägg! fick mig att längta till fredag redan nu =)

2011-09-18 @ 20:29:53
URL: http://apelsinjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0