Yes we want it somehow, this is maybe right?

Hej, förlåt för jättedålig uppdatering på sistone! Den här veckan jag pluggat jättemycket, haft möte med min SYO, blivit bjuden på tre-rätters-middag och idag har jag varit på min lärares bröllop. Det var så himla fint och killarna hade kostym och jag och Fia hade våra bästa klänningar. Bilder kommer, lovar. Efter hade vi tänkt gå på en fest men allt blev så stressigt så istället åkte vi hem till Fia och fixade och just nu är vi båda jättepeppade för tidigt imorgon åker vi till Göteborg och vidare till Fiskebäckkil. Vi ska gå instruktörsutbildning och fixa med Kvartsita. Ska bli så himla kul att träffa alla och så. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0